Reklamace
Něco se pokazilo? Samozřejmě uděláme vše, co je v našich silách, abychom ti pomohli.
Nejdřív mrkni na body týkající se reklamace v obchodních podmínkách pro ověření, že máš na reklamaci nárok. A přichystej si doklad o koupi. Budeš potřebovat číslo objednávky a číslo faktury pro stažení protokolu, který přibalíš k reklamovanému zařízení.
Balík s reklamovanou elektronikou a s vytištěným protokolem nám zašli Zásilkovnou:
Zpětný kód zásilkovny: 97038334
nebo přímo na adresu:
MobileGear s.r.o.
J. Palacha 2925/7
690 02 Břeclav
Občas se nám stane, že na reklamaci přijde telefon, který má chybu jen v softwaru. Chová se tvůj iPhone podezřele? Abychom ti ušetřili cestu na poštu, připravili jsme pro tebe návod jak přeinstalovat software telefonu. Pomohlo to? Pokud problémy stále přetrvávají, reklamace tě nejspíš nemine.
Neboj, v případě jakýchkoliv dotazů a nejasností ohledně reklamace či jejím průběhu nás můžeš kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: +420 722 908 112.