Právě probíhá: Deal jak SVIŇA

 - Vice informací  naleznete ZDE

Roční záruka od Apple. Jaké vady pokryje a jak zjistit, jestli ji můžu využít

Roční záruka od Apple pokryje mnohé a spousta lidí o ní neví. Patříte mezi ně? Uplatnit ji můžete i bez faktury

Koupíte si levné a použité Apple zařízení, na které se nevztahuje zákonem daná dvouletá záruka. Objeví se na něm skrytá vada, co teď s ním? Mimozáruční oprava v servisech stojí tisíce a vám se za takovou opravu nechce utrácet. Zkontrolovali jste si, jestli se na něj nevztahuje roční záruka od Apple?

 

Co je roční záruka od Apple

Jedná se o dobrovolnou záruku, kterou poskytuje Apple na své produkty. Není to tedy dvouletá záruka, kterou vám ze zákona musí poskytnout prodejce při koupi nového produktu. Obě záruky ale můžou platit současně. Nejde o to, kde si nový či použitý Apple produkt koupíte, ale jak dlouho je zařízení aktivní. Na každé Apple zařízení máte totiž rok od jeho aktivace právo na Applem autorizovaný servis. 

 

Na co se záruka vztahuje

Reklamovat v autorizovaném servisu můžete veškeré vady materiálu a zpracování. Například problémy s mikrofonem, wifi anténou nebo třeba foťákem. Zkrátka vady zařízení, které nezpůsobíte špatným zacházením, vytopením vodou nebo jeho pádem. Pokud se na něm během jednoho roku od aktivace projeví taková vada. Zaneste jej do autorizovaného Apple servisu. Technik podle uvážení buď produkt bezplatně opraví, nebo vymění za nový kus. 

 

Na co se záruka nevztahuje

Roční Apple záruka se nevztahuje na produkty, které nejsou od tohoto výrobce. Zároveň vám v autorizovaném servisu bezplatně neopraví například prasklý displej po pádu nebo nesprávné manipulaci. Stejně tak záruka nepokrývá výměnu spotřebních dílů, jako jsou baterie nebo ochranné vrstvy. Dále se záruka nepostará o kosmetické vady, promáčknutí, poškrábání či zlomené plasty u portů.

 

Jak ověřit, jestli má moje Apple zařízení roční záruku

Jednoduše zadáte na stránkách Apple sériové číslo. Po zadání se vám ukáže přehled. To, jestli máte platnout roční záruku, zjistíte ve třetím odstavci "Záruka na opravy a servis".

 

Jak reklamace funguje a jak technik v autorizovaném servise pozná, že na moje zařízení můžu záruku uplatnit

V případě problému nemusíte kromě zařízení nosit do servisu žádnou fakturu či doklad o koupi. Technik v autorizovaném servisu zkontroluje platnost záruky stejně jako vy. Tedy podle sériového čísla. Takové reklamace jsou vyřízeny dle vytížení servisu zpravidla do několika dní.

 

Co když mám s telefonem problém, který záruka nepokrývá

Máte nízkou kondici baterie, prasklý displej a potřebujete výměnu? V takovém případě vám roční Apple záruka nepomůže. Mimozáruční výměna dílů v autorizovaném servise nestojí málo. V Mobilegearu Vám s takovým problémem rádi pomůžeme. Profesionálně a za přijatelné ceny.