VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY společnosti MobileGearTrade s.r.o. určené pro spotřebitele i podnikatele k prodeji zboží prostřednictvím online obchodu umístěného na internetové adrese https://www.mobilegear.cz (dále jen „Obchodní podmínky“)

 

  1. DEFINICE POJMŮ
    • E-shop“ – webové rozhraní umístěné na webové stránce dostupné na internetové adrese https://www.mobilegear.cz.
    • Zboží“ – movitá věc, kterou je možno zakoupit dle aktuální nabídky Prodávajícího. Zboží je v E-shopu zpravidla doplněno o ilustrační fotografii, název a specifikaci.
    • Prodávající“ – MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 389610.
    • Kupující“ – fyzická či právnická osoba, která uzavře kupní smlouvu s Prodávajícím. Předmětem takto uzavřené kupní smlouvy je dodávka Zboží. Kupujícím může být jak Spotřebitel, tak i Podnikatel.
    • Spotřebitel“ – Kupující, který uzavírá kupní smlouvu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání.
    • Podnikatel“ – ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Pro účely ochrany Spotřebitele se považuje za Podnikatele rovněž každá osoba, která uzavírá kupní smlouvu související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání. V neposlední řadě i osoba, která jedná jménem nebo na účet Podnikatele.
    • Objednávka“ – nabídka k uzavření Kupní smlouvy učiněná Prodávajícímu potenciálním Kupujícím.
    • Kupní smlouva“ – smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím, jejímž předmětem je prodej Zboží za Kupní cenu a Nákladů na doručení. Kupní smlouva je zpravidla uzavírána v českém jazyce. Kupní smlouva a právní vztahy s ní související se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Občanský zákoník).
    • Kupní cena“ – peněžitá částka vyjádřená v českých korunách nebo eurech, která je úplatou za koupi Zboží. Částka se skládá ze dvou složek. Tou první je cena, uvedená v aktuální nabídce za konkrétní Zboží, zahrnující rovněž DPH, v okamžiku uzavření Kupní smlouvy.
    • Náklady na doručení“ – zahrnují výdaje za přepravu, balení, manipulaci a případné pojištění Zboží při jeho dodání od Prodávajícího ke Kupujícímu.
    • Zařízení“ – výrobek nebo přístroj nabízený Prodávajícímu k výkupu, který splňuje podmínky stanovené Prodávajícím.

  2. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Na základě Kupní smlouvy se Prodávající zavazuje odevzdat Kupujícímu Zboží a umožnit mu nabýt vlastnické právo k němu a Kupující se zavazuje Zboží převzít a zaplatit za něj Prodávajícímu Kupní cenu.
    2. Tyto Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího plynoucí z Kupní smlouvy a jsou nedílnou součástí Kupní smlouvy.
    3. Kupující odsouhlasením těchto Obchodních podmínek, ať už pomocí označením ikony ve webovém rozhraní E-shopu v sekci „Košík“ indikující souhlas s Obchodními podmínkami a potvrzením seznámení s nimi, nebo podpisem potvrzujícím Objednávku v případě Objednávky uskutečněné mimo webové rozhraní E-shopu stvrzuje, že se s Obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
    4. Znění Obchodních podmínek může Prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá v době účinnosti předchozích Obchodních podmínek.

  3. OBJEDNÁVKA A OKAMŽIK UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
    1. Veškerá prezentace Zboží umístěná ve webovém rozhraní E-shopu je informativního charakteru a Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně tohoto Zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije. Fotografie u Zboží v E-shopu mohou být ilustrativní nebo mohou působit zkreslujícím dojmem v důsledku jejich převedení do zobrazení v technickém zařízení Kupujícího, proto je Kupující povinen se vždy seznámit s celým popisem daného Zboží a v případě nejasností kontaktovat Prodávajícího.
    2. K objednání Zboží dojde v okamžiku, kdy:
      1. Kupující vyplní objednávkový formulář na E-shopu a potvrdí jeho odeslání. Objednávkový formulář na E-shopu obsahuje především údaje o objednávaném Zboží, které bylo do Objednávky vloženo pomocí funkce „Koupit“. Kupující dále zvolí možnosti úhrady Kupní ceny Zboží společně s Náklady na doručení v závislosti na zvoleném způsobu doručení Kupujícím. 
      2. Kupující Objednávku vysloví ústně Prodávajícímu v případě Objednávky uskutečněné mimo webové rozhraní E-shopu (např. na provozovně, telefonicky, osobně pověřenému zaměstnanci aj.). V případě Objednávky uskutečněné mimo webové rozhraní E-shopu Kupující sdělí Prodávajícímu požadované Zboží a Prodávající na základě aktuální nabídky a skladových zásob tento požadavek prověří a následně schválí. Potvrzení objednávkového formuláře je uskutečněno v případě zaslání na e-mailovou adresu Kupujícího formou prostého elektronického podpisu, v případě tištěného objednávkového formuláře pak vlastnoručním podpisem pověřeného zaměstnance Prodávajícího.
      3. Kupující odešle Prodávajícímu písemnou objednávku uskutečněnou mimo webové rozhraní E-shopu prostřednictvím elektronické komunikace (zejm. elektronickou poštou) a potvrdí objednávkový formulář, který je zaslán na e‑mailovou adresu Kupujícího uvedenou v písemné Objednávce.
    3. Před odesláním objednávkového formuláře na E-shopu má Kupující možnost jakkoliv kontrolovat a měnit údaje, které do Objednávky předtím vložil. Jedná se o předejití případných chyb v uvedených údajích. Při objednávání Zboží je Kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje.
    4. Kupující – Podnikatel je povinen se prokázat uvedením platného identifikačního čísla do Objednávky.
    5. Samotnou Objednávku Kupující Prodávajícímu v případě Objednávky uskutečněné prostřednictvím E-shopu odešle kliknutím na ikonu „Objednat s povinností platby“.
    6. Kupující odesláním Objednávky potvrzuje, že ve smyslu ust. § 1810 a následujících (resp. „a násl.“) ustanovení Občanského zákoníku obdržel od Prodávajícího před uzavřením Kupní smlouvy jasné a srozumitelné informace požadované zákonem.
    7. Prodávající neprodleně po obdržení Objednávky uskutečněné prostřednictvím E-shopu toto obdržení Kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v Objednávce.
    8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru Objednávky (větší množství Zboží, výše Kupní ceny, aj.) požádat Kupujícího o dodatečné stvrzení Objednávky, a to buď v listinné nebo elektronické podobě.
    9. Smluvní vztah (uzavření Kupní smlouvy) mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká v případě objednání přes E-shop ve chvíli doručení potvrzovacího dopisu elektronickou poštou na adresu k tomu uvedenou v Objednávce Kupujícím.
    10. V případě, že některý z požadavků uvedených v Objednávce nemůže Prodávající splnit, zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí této nabídky Prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách. V tomto případě se čl. 3.9 Obchodních podmínek neuplatní.
    11. Všechny Objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit Objednávku, dokud není Kupujícímu doručeno oznámení o potvrzení Objednávky Prodávajícím. Kupující může zrušit Objednávku telefonicky na telefonním čísle nebo e-mailu Prodávajícího uvedených v těchto Obchodních podmínkách.
    12. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně Prodávajícího při uvedení ceny Zboží na E-shopu, nebo v průběhu objednávání, není Prodávající povinen dodat Kupujícímu Zboží za tuto zjevně chybnou cenu ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické přijetí Objednávky nebo potvrzovací dopis dle čl. 3.9. Obchodních podmínek. Prodávající informuje Kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle Kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh Kupní smlouvy a Kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
    13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy v případě Objednávky přes E-shop. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení apod.) hradí Kupující sám.
    14. V případě Objednávky uskutečněné mimo webové rozhraní E-shopu vzniká smluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím ve chvíli podpisu potvrzujícího objednávkový formulář.

  4. VÝKUP ZAŘÍZENÍ
    1. Zaslaná výkupní smlouva (výkupní list) na e-mailovou adresu osoby nabízející Zařízení k výkupu neznamená učinění nabídky podle Občanského zákoníku.
    2. K návrhu na uzavření výkupní smlouvy a tedy nabídku při výkupu Zařízení dochází až po předchozím posouzení skutečného stavu Zařízení Prodávajícím. Do tohoto okamžiku je „Smluvená cena“ pouze odhad výkupní ceny a nemusí se tak jednat o učinění nabídky dle Občanského zákoníku.
    3. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli i bez uvedení důvodu odmítnout výkup Zařízení.
    4. Osoba nabízející Zařízení k výkupu prohlašuje, že Zařízení není zatíženo právy třetích osob a že Zařízení nemá žádné jiné právní nebo faktické vady.
    5. Za osoby mladší 15 let smí jednat pouze jejich zákonný zástupce. Osoba nabízející Zařízení k výkupu se při uzavření výkupní smlouvy prokáže platným průkazem totožnosti; Evidence osobních údajů podléhá zákonu č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu.

  5. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
    1. Kupní cenu spolu s Náklady na doručení dle Kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu níže uvedenými způsoby:
      1. v hotovosti či platební kartou při osobním odběru,
      2. bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího,
      3. dárkovým poukazem vystaveným Prodávajícím,
      4. odloženou platbou prostřednictvím společností Twisto payments a.s. (služba Twisto) nebo Skip Pay s.r.o. (služba SkipPay),
      5. platbou na splátky prostřednictvím společnosti Home Credit a.s.
    2. Ceny Zboží jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny Zboží jsou v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazeny ve webovém rozhraní E-shopu, případně potvrzením od pověřeného zaměstnance na provozovně. Toto ustanovení nevylučuje sjednání Kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
    3. Webové rozhraní E-shopu rovněž obsahuje informace o nákladech na balné a přepravné Zboží. Tyto informace jsou platné pouze v rámci území České republiky. Společně s Kupní cenou je Kupující v rámci Kupní smlouvy povinen zaplatit Prodávajícímu rovněž Náklady na doručení.
    4. Zboží, u něhož je na webovém rozhraní E-shopu uvedeno označení „ušetříte“, představuje částka uvedená u tohoto označení rozdíl mezi původní cenou daného Zboží při jeho uvedení na trh výrobcem a nynější Kupní cenou.
    5. Prodávající zpravidla nepožaduje od Kupujícího zálohu či obdobnou platbu, nicméně v případě, že nedojde k dostatečnému potvrzení Objednávky ze strany Kupujícího, může Prodávající požadovat zaplacení celé Kupní ceny spolu s Náklady na doručení ještě před samotným odesláním Zboží Kupujícímu. V takovém případě se neužije ustanovení § 2119 odst. 1 Občanského zákoníku.
    6. V případě bezhotovostní platby se má za to, že je povinnost Kupujícího zaplatit Kupní cenu spolu s Náklady na doručení splněna v okamžiku připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. V případě hotovostní platby se má za to, že je povinnost Kupujícího zaplatit Kupní cenu spolu s Náklady na doručení splněna v okamžiku předání dané částky pověřenému zaměstnanci na provozovně, nebo přepravci. Pověřený zaměstnanec nebo dopravce vystaví Kupujícímu potvrzení o platbě.
    7. Při platbě v hotovosti je cena splatná při převzetí Zboží. Při bezhotovostní platbě je cena splatná do čtyřiceti osmi (48) hodin od přijetí Objednávky, není-li smluvními stranami ujednáno jinak.
    8. Případné slevy z ceny Zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu není možno navzájem kombinovat, nedohodne-li se Prodávající s Kupujícím jinak.
    9. Je-li to v konkrétním obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Prodávající ohledně plateb prováděných na základě Kupní smlouvy Kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad (fakturu) vystaví Prodávající Kupujícímu v okamžiku, kdy dojde k uhrazení Kupní ceny spolu s Náklady na doručení. Kupující souhlasí s tím, aby mu byl daňový doklad doručen prostřednictvím elektronické komunikace na sdělenou adresu Kupujícího. V případě uzavření Kupní smlouvy v provozovně Prodávajícího dojde k předání daňového dokladu k rukám Kupujícího bezprostředně po uhrazení Kupní ceny a Nákladů na doručení (po individuální domluvě lze rovněž zaslat elektronicky).

  6. VYDÁNÍ NEBO DODÁNÍ ZBOŽÍ A JEHO PŘEPRAVA A S TÍM SOUVISEJÍCÍ PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY
    1. Zboží je možné dodat Kupujícímu dle jeho volby, a to z těchto uvedených možností:
      1. prostřednictvím přepravní služby,
      2. osobním odběrem v provozovně Prodávajícího,
      3. osobním závozem provedeným Prodávajícím (pouze po předchozí domluvě).
    2. Prodávající předá Zboží Kupujícímu uvedeným způsobem do 14 dnů od dne potvrzení Objednávky.
    3. Prodávající ve výše uvedené době vyrozumí pomocí elektronické pošty Kupujícího o předání Zboží přepravci, o termínu plánovaného závozu či o možnosti osobního odběru na provozovně Prodávajícího.
    4. V případě varianty osobního odběru se považuje za odstoupení od Kupní smlouvy nevyzvednutí Zboží po dobu sedmi (7) dnů od dne, kdy byl Kupující vyrozuměn o připravení Zboží k vyzvednutí.
    5. Za předpokladu, že si Kupující na základě své vlastní preference zvolí jiný specifický způsob přepravy, nese Kupující riziko a případně dodatečné náklady s tím spojené.
    6. Prodávající je povinen na základě Kupní smlouvy dodat Zboží na místo určené Kupujícím v Objednávce a Kupující je povinen takto dodané Zboží převzít. V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutné Zboží doručovat několikrát, popřípadě se změní místo doručení, nese vícenáklady s tím spjaté Kupující.
    7. Při samotném převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit dopravci. V případě jakékoliv pochybnosti o stavu zásilky a případného podezření s manipulací jejího obsahu může Kupující odmítnout toto Zboží převzít. Takovéto jednání nekrátí práva Kupujícího na odpovědnosti za vady či jiná práva dle obecné právní úpravy.
    8. Při osobním odběru či závozu ověří Prodávající totožnost Kupujícího či příjemce Zboží pomocí:
      1. Znalosti čísla Objednávky a celého jména a příjmení uvedených ve fakturačních údajích nebo pomocí občanského průkazu, či jiného dokladu s fotografií a celým jménem s příjmením,
      2.  v případě platby na pobočce bude Zboží předáno až po uhrazení celé částky uvedené v Objednávce.
    9. Při osobním odběru či závozu Prodávajícím se čl. 6.7 Obchodních podmínek použije obdobně. Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit Prodávajícímu.
    10. Nebezpečí škody na Zboží v případě osobního odběru a závozu Prodávajícím přechází z Prodávajícího na Kupujícího v okamžiku převzetí Zboží Kupujícím. Nebezpečí škody na Zboží v případě využití třetí osoby v podobě přepravce, přechází nebezpečí škody na Zboží z Prodávajícího na přepravce dle ustanovení § 2566 odst. 1 Občanského zákoníku ve chvíli převzetí Zboží od Prodávajícího přepravcem, aniž by přepravce vytkl vady obalu a Prodávající ho přitom upozornil na křehkost Zboží, následně přechází nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího od přepravce v okamžiku převzetí Zboží Kupujícím. U Kupujícího Podnikatele se za dodání považuje předání Zboží prvnímu dopravci. Dodáním Zboží přechází na Kupujícího Podnikatele nebezpečí škody na Zboží. Pokud přesto Kupující při jakémkoli způsobu dodání v rozporu s Kupní smlouvou dodané Zboží nepřevezme, přechází nebezpečí škody na Zboží na Kupujícího v okamžiku, kdy Kupující odmítl převzít Zboží nebo jinak dodané Zboží nepřevzal.

  7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    1. Kupující odsouhlasením Obchodních podmínek bere na vědomí, že dle § 1837 Občanského zákoníku nemůže odstoupit od Kupní smlouvy o poskytování služeb; u smluv na dodávku Zboží vyrobeného nebo upraveného podle požadavků Kupujícího; u Zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným Zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.
    2. V případech nespadajících pod čl. 7.1. Obchodních podmínek či obdobnou situaci, kdy nelze odstoupit od Kupní smlouvy, má Spotřebitel za podmínky, že učinil Objednávku distančním způsobem, právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku odstoupit od Kupní smlouvy, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží, přičemž v případě, že předmětem Kupní smlouvy je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky Zboží. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se Spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Kupující nemá právo odstoupit od Kupní smlouvy dle tohoto článku, pokud nemůže vrátit Zboží ve stavu, v jakém jej od Prodávajícího obdržel (vč. nalepených ochranných fólií), ledaže má věc vadu, kterou Kupující objevil až po otevření obalu nebo po použití – v takovém případě platí ustanovení o odstoupení pro vadu Zboží. Spotřebitel musí Prodávajícímu odstoupení od Kupní smlouvy odeslat v uvedené lhůtě. Kupující může k odstoupení využít vzorový dokument poskytovaný Prodávajícím viz kapitola 12.4. Obchodních podmínek. Samotné odstoupení od Kupní smlouvy pak může Spotřebitel zasílat jak na elektronickou adresu Prodávajícího, tak na adresu provozovny Prodávajícího.
    3. V případě odstoupení od Kupní smlouvy dle čl. 7.2. Obchodních podmínek se Kupní smlouva ruší od počátku.
    4. V případě odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitelem dle čl. 7.2. Obchodních podmínek má Prodávající povinnost vrátit Kupní cenu včetně Nákladů na doručení přijatých na základě Kupní smlouvy Spotřebiteli do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Kupní smlouvy. Nárok na vrácení Kupní ceny a Nákladů na doručení nevzniká v rozsahu příplatkových služeb či doplňků, které Spotřebitel mohl zvolit při koupi Zboží a kdy Spotřebitel souhlasil s poskytnutím služby před uplynutím čtrnácti (14) denní lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy. Nárok na vrácení Kupní ceny a Nákladů na doručení nevzniká zejména u služby aplikace ochranného skla vč. takto aplikovaného ochranného skla, které si Spotřebitel zvolil. Prodávající navrátí Kupní cenu a Náklady na doručení Spotřebiteli stejným způsobem, kterým Prodávající Kupní cenu a Náklady na doručení od Spotřebitele obdržel. Prodávající může po předchozím souhlasu Spotřebitele vrátit Kupní cenu a Náklady na doručení přijaté od Spotřebitele i jiným způsobem.
    5. Dle § 1832 odst. 4 Občanského zákoníku není Prodávající povinen navrátit Kupní cenu a Náklady na doručení přijatých od Spotřebitele v okamžiku odstoupení od Kupní smlouvy Spotřebitelem, ale až v okamžiku, kdy bude mít Prodávající najisto, že mu bude Zboží vráceno či mu bylo Spotřebitelem odesláno.
    6. Prodávající je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy do doby převzetí Zboží Spotřebitelem. Čl. 7.2. Obchodních podmínek se v takovém případě použije přiměřeně. Prodávající je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v obdobných případech uvedených v čl. 3.12. Obchodních podmínek a zároveň je oprávněn požadovat od Kupujícího vrácení již odeslaného Zboží.  
    7. Podnikatel je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy, je-li Prodávající v prodlení s dodáním Zboží déle než 30 dní od sjednaného dne dodání.
    8. Kupující, který uzavřel Kupní smlouvu na provozovně Prodávajícího, není oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ohledně Zboží, které bylo dodáno řádně, včas a bez vad.
    9. Prodávající je ve smyslu § 1833 Občanského zákoníku oprávněn po Spotřebiteli požadovat náhradu za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
    10. V případech, kdy Prodávající společně se zakoupeným Zbožím daruje Kupujícímu dar, je tato darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou. Dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy Kupujícím, pozbude darovací smlouva účinnosti a Kupující má povinnost spolu se Zbožím vrátit Prodávajícímu i dar. To platí i pro veškeré bezdůvodné obohacení, které Kupující získal.

  8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    1. Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „Reklamace“) činí ve smyslu § 2168 Občanského zákoníku u použitého Zboží 12 měsíců ode dne převzetí Zboží Spotřebitelem. V případě vyřízení Reklamace formou výměny Zboží neběží nová lhůta, rozhodující je lhůta začínající běžet dnem převzetí prvotního Zboží Spotřebitelem.
    2. V případě zakoupení služby „záruka navíc“ se lhůta pro uplatnění Reklamace prodlužuje o počet měsíců uvedený v popisu dané služby.
    3. U nového a nerozbaleného Zboží činí lhůta pro uplatnění Reklamace ve smyslu § 2165 Občanského zákoníku 24 měsíců.
    4. Projeví-li se vada v průběhu jednoho (1) roku od převzetí nového Zboží Kupujícím, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Tato doba neběží po dobu, po kterou Kupující nemůže věc užívat z důvodu vyřizování Reklamace. To platí pouze v případě, že Kupující vadu vytkl oprávněně.
    5. Kupující může u Prodávajícího uplatnit ve lhůtě pro uplatnění Reklamace podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady, na přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo dodání chybějící věci; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
    6. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí Reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má Zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může Spotřebitel uplatnit právo na slevu z Kupní ceny, výměnu Zboží nebo odstoupit od Kupní smlouvy.
    7. Není-li oprava nebo výměna Zboží možná, je Spotřebitel oprávněn požadovat vrácení Kupní ceny včetně Nákladů na doručení v plné výši.
    8. Prodávající není povinen nároku Kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že Kupující před převzetím o vadě Zboží věděl nebo ji sám způsobil
    9. Záruka se nevztahuje zejména na poškození vzniklá:
      1. Mechanickým poškozením,
      2. Poškození, byť jen části Zboží počítačovým virem,
      3. Elektrickým přepětím,
      4. Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o Zboží,
      5. Závada projevující se u neautorizovaného software,
      6. Poškození nadměrným používáním, zatěžováním,
      7. Provedením nekvalifikovaného zásahu vyjma Prodávajícího nebo osobou Prodávajícím určenou,
      8. Úpravou Zboží Kupujícím,
      9. Chybně provedeném upgradu BIOSu či jiného softwaru,
      10. Poškození vyšší mocí nebo přírodní katastrofou,
      11. Použitím nesprávného nebo neoriginálního příslušenství.
    10. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
      1. Jednotlivé návody k použití jsou trvale dostupné elektronicky na https://support.apple.com/cs-cz, v písemné formě v provozovně Prodávajícího v Břeclavi nebo budou na vyžádání zaslány Kupujícímu v listinné či elektronické formě.
    11. U prodávaného použitého Zboží Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za sníženou cenu Prodávající neodpovídá za vady, pro které byla snížená cena sjednána a o které byl Kupující předem informován.
    12. Prodávající dále neodpovídá za vady, které není možné záručně uplatnit u výrobce Zboží (tj. zejména voděodolnost).
    13. Kupující při předání Zboží sloužící pro ukládání dat (mobilní telefon, počítač atp.) k Reklamaci zajistí vytvoření odpovídající zálohy potřebných dat. Prodávající nenese odpovědnost za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat uložených na tomto Zboží. Kupující bere na vědomí, že je-li Reklamace vyřízena výměnou Zboží, původní Zboží s uloženými daty se Kupujícímu nevrací.
    14. Prodávající je oprávněn zamítnout Reklamaci, pokud je Zboží zabezpečeno heslem či jiným obdobným způsobem zabezpečující přístup do vnitřního systému Zboží a Kupující při uplatnění Reklamace toto zabezpečení neodstranil či nesdělil potřebné údaje k odstranění tohoto zabezpečení.
    15. Prodávající je dále oprávněn zamítnout Reklamaci, pokud je na Zboží aktivována služba proti zcizení (zejména Apple Find my iPhone/MacBook) a Kupující takovou službu neodstranil.
    16.  Prodávající je oprávněn zamítnout Reklamaci, pokud je Zboží znečištěné tak, že nesplňuje základní hygienické předpoklady pro bezpečné nakládání během posuzování vady. V méně závažných případech může Prodávající po předchozím souhlasu Kupujícího účtovat poplatek za vyčištění.
    17. Kupující je povinen uplatnit Reklamaci u Prodávajícího nebo osoby určené Prodávajícím bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Učiní-li tak Kupující písemně nebo elektronicky, musí uvést své kontaktní údaje, popis vad a požadavek na způsob vyřízení Reklamace. Reklamované Zboží bude Prodávajícím kontrolováno pouze na vady, které Kupující sdělí Prodávajícímu.
    18. Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady, je Kupující povinen sdělit Prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení Reklamace) si zvolil. Změna volby práva bez souhlasu Prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li Kupující své právo z podstatného porušení Kupní smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení Kupní smlouvy.
    19. Kupující je povinen prokázat nákup Zboží (nejlépe dokladem o koupi). Zboží musí být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
    20. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o Reklamaci, případně o tom, zda je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o stavu Reklamace sdělí Prodávající v této lhůtě na vyžádání Kupujícímu.
    21. Reklamaci Spotřebitele, včetně odstranění vady, Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů od jejího uplatnění, pokud se Prodávající a Spotřebitel nedohodnou písemně na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má Spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení Kupní smlouvy.
    22. Odmítne-li Prodávající odstranit vadu věci, může Spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny nebo odstoupit od Kupní smlouvy.
    23. V případě oprávněné Reklamace má Spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů (nejméně nutných) vzniklých v souvislosti s uplatněním Reklamace. Toto právo může Spotřebitel u Prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
    24. Je-li Kupujícím Podnikatel a při uzavření Kupní smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká jeho podnikatelské činnosti, je oprávněn uplatnit výměnu za bezvadné Zboží ve lhůtě 30 dní ode dne převzetí původního Zboží.
    25. Nepřevezme-li si Kupující reklamované Zboží po vyzvání do 30 dnů, bude Kupujícímu účtováno skladné ve výši 25 Kč za každý započatý den a následně bude opakovaně vyzván. To se týká osobního převzetí i převzetí skrze přepravní službu. V opakované výzvě bude Kupující vyrozuměn o zamýšleném prodeji a zároveň bude stanovena náhradní lhůta 60 dnů k vyzvednutí v souladu s § 2609 Občanského zákoníku.  
    26. Nevyzvedne-li si Kupující Zboží ani v náhradní lhůtě 60 dnů, bude Prodávající oprávněn Zboží zpeněžit. Dojde-li ke zpeněžení nevyzvednutého Zboží a výtěžek bude vyšší než náklady spojené s uskladněním a uskutečnění zpeněžení, je Prodávající povinen vyplatit zbylý výtěžek Kupujícímu. Prodávající zašle Kupujícímu na vyžádání konečné vyúčtování za uskutečněné zpeněžení. Stejná práva má Prodávající bez vyrozumění Kupujícího i tehdy, pokud je Kupující nesnadno dosažitelný nebo nehlásí-li se.

  9. JINÁ PRÁVA A POVINNOSTI
    1. Kupující nabývá vlastnictví ke Zboží zaplacením celé Kupní ceny a Nákladů na doručení.
    2. Prodávající má právo odmítnout Objednávku, pokud Kupující v minulosti nesplnil svůj závazek odebrat Zboží a zaplatit Kupní cenu a Náklady na doručení.
    3. Kupující prohlašuje, že se před prvním použitím zakoupeného Zboží důkladně seznámil s uživatelskou příručkou dle čl. 8.11.1. Obchodních podmínek.
    4. Veškeré stížnosti Kupujících vyřizuje Prodávající prostřednictvím e-mailové adresy info@mobilegear.cz. Odpověď se stavem konkrétní stížnosti a informací o případném vyřízení stížnosti zašle Prodávající Kupujícímu na e-mailovou adresu, ze které stížnost odešla.
    5. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z Kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČO: 00020869, internetová adresa: https://adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů online, která je na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím z Kupní smlouvy.
    6. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů online a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů online).
    7. Kupující na sebe odsouhlasením Obchodních podmínek přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.

  10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
    1. Prodávající nakládá a zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen GDPR) související se zpracováním osobních údajů Kupujícího pro účely plnění Kupní smlouvy, pro účely jednání o Kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Prodávajícího plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu, který je k dispozici rovněž ve webovém rozhraní E-shopu.
    2. Kupující odsouhlasením těchto Obchodních podmínek výslovně souhlasí s předáním osobních a dalších nezbytných informací, včetně těch, které mohou podléhat nařízení GDPR, společnostem zprostředkovávajícím platbu na splátky či odloženou platbu (blíže viz čl. 5.1. Obchodních podmínek). To platí pouze v případě, kdy Kupující vybral tento způsob úhrady Kupní ceny.

  11. UKLÁDÁNÍ COOKIES A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
    1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo Kupujícího. Svou informační povinnost vůči Kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů Kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní Prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
    2. Kupující v případě využití webového rozhraní E-shopu souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup prostřednictvím webového rozhraní E-shopu možné provést a závazky Prodávajícího z Kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, může Kupující souhlas podle předchozí věty odvolat.

  12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Tyto Obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které jsou uvedeny na internetové adrese E-shopu v den provedení Objednávky (jakoukoliv formou) Kupujícím. Současně jsou s vytvořením Objednávky zasílány Kupujícímu Obchodní podmínky na sdělenou e-mailovou adresu v Objednávce.
    2. Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení Obchodních podmínek.
    3. Kupní smlouva včetně Obchodních podmínek uzavřená prostřednictvím webového rozhraní E-shopu je archivována Prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
    4. Dokument pro odstoupení od Kupní smlouvy je generován na základě vepsaných údajů na adrese https://mobilegear.cz/sluzby-zakaznikum/vraceni-do-14-dni.
    5. Pokud vztah založený Kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.  Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se v souladu s čl. 6 této úmluvy neuplatní.
    6. Touto volbou práva však není Spotřebitel, nikoliv však Podnikatel, zbaven ochrany, kterou mu poskytuje právní řád a konkrétní ustanovení, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a která by se v případě nevyužití institutu volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
    7. Všechna práva k webovým stránkám Prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží Prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu Prodávajícího.
    8. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do E-shopu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání E-shopu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící E-shopu a užívat E-shop nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
    9. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
    10. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí Občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
    11. Kontaktní údaje Prodávajícího: MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha, adresa elektronické pošty info@mobilegear.cz, telefon +420 548 998 907, účet vedený u Komerční banky, a.s.: 123-2167270247/0100.
    12. Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek jsou dále Podmínky ochrany osobních údajů dostupné na adrese https://mobilegear.cz/ochrana-osobnich-udaju.
    13. Tyto Obchodní podmínky se použijí, pokud není stanoveno jinak. Při poskytování servisních služeb se kromě těchto Obchodních podmínek použijí také Obchodní podmínky servisu, které mají přednost. (viz níže)
    14. Tyto Obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 15. 9. 2025 a ruší předchozí znění Obchodních podmínek včetně jejích součástí.

 

Obchodní podmínky servisu

 

 

  1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
    1. Obchodní podmínky pro servis a opravu mobilních zařízení společnosti MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn.: C 389610 (dále jen „Zhotovitel“)
    2. „Objednatel“ - Osoba, která se zhotovitelem sjednala smlouvu o dílo.
    3. „Mobilní zařízení“ – Za mobilní zařízení se pro účely těchto obchodních podmínek považují mobilní telefony, tablety, chytré hodinky, notebooky, přenosné komunikační prostředky a jiná obdobná zařízení umožňující přenos dat, hlasu, zpráv či jiných multimediálních obsahů prostřednictvím bezdrátového připojení nebo jiných technologií.
    4. „Dílo“ - Za dílo se pro účely těchto obchodních podmínek považuje provedení servisního zásahu, opravy, údržby, diagnostiky, výměny součástek či jiného obdobného úkonu na Mobilním zařízení.

  2. OBECNÉ SERVISNÍ PODMÍNKY
    1. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo (dále jen “Smlouva”) mezi Objednatelem a Zhotovitelem, uzavřené ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako "Občanský zákoník").
    2. Platí, že Smlouva je uzavřena okamžikem sdělení souhlasu Objednatele s Cenou Díla. Smlouva není uzavřena dříve, nežli Zhotovitel obdrží a fyzicky převezme Mobilní zařízení od Objednatele.
    3. Zhotovitel provede Dílo v rozsahu sjednaném ve Smlouvě. Zhotovitel je oprávněn provedení Díla kdykoli odmítnout.
    4. Zhotovitel žádným způsobem neručí za data uložená v Mobilním zařízení Objednatele. Objednatel před předáním Mobilního zařízení sloužícího pro ukládání dat (mobilní telefon, počítač atp.) Zhotoviteli k provedení Díla zajistí vytvoření odpovídající zálohy potřebných dat. Zhotovitel nenese odpovědnost za případnou ztrátu, poškození či zneužití dat uložených na Mobilním zařízení. Objednatel bere na vědomí, že je-li Dílo provedeno výměnou některé součástky sloužící pro ukládání dat, budou veškerá data uložená na vyměněné součástce nenávratně ztracena.
    5. Objednatel je povinen si bez zbytečného odkladu po předání zkontrolovat, případně zaevidovat vnější stav opravovaného zařízení.
    6. Zhotovitel neručí za jakékoliv nedostatky, či ztrátu funkčnosti, zaviněné předešlou neodbornou instalací nebo použitím neoriginálních součástek v Mobilním zařízení osobou odlišnou od Zhotovitele.
    7. Nepodaří-li se Zhotoviteli provést Dílo z technických důvodů, bude Mobilní zařízení uvedeno do původního stavu pouze v případě, je-li to technicky možné. To platí i v případě odstoupení od Díla.
    8. Zhotovitel před uzavřením Smlouvy sdělí Objednateli předpokládaný časový rozsah provádění Díla. Pokud nebude v možnostech Zhotovitele časový rozsah provádění Díla dodržet, je Zhotovitel povinen neprodleně poté, co tuto skutečnost zjistí, kontaktovat Objednatele. Objednatel bez dalšího souhlasí s prodloužením časového rozsahu provádění Díla na dvojnásobek původně sděleného časového rozsahu provádění Díla.
    9. Objednatel, který uzavře se Zhotovitelem Smlouvu osobně na provozovně, má možnost se Zhotovitelem sjednat dodatečně zpoplatněnou službu „Express care“, kdy v tomto případě Zhotovitel provede Dílo přednostně, nejpozději do 60 minut. Tím není dotčen odst. 8 Obecných servisních podmínek.
    10. Objednatel bere na vědomí, že Zhotovitel neodpovídá a neručí za jakékoli náklady, které vyvstanou v souvislosti s prováděním Díla, tj. ušlý zisk, telefonní poplatky, internetové připojení apod.
    11. Zhotovitel při převzetí zařízení neprovádí důkladnou kontrolu Mobilního zařízení, zejména ho nedemontuje, nekontroluje vnitřní poškození a vnitřní komponenty. Zhotovitel neodpovídá za vnitřní poškození, poruchy a chybějící součástky a jiné vady, které byly odhaleny až během provádění Díla.
    12. Objednatel bere na vědomí, že v případě provádění Díla, jehož předmětem je mimo jiné aplikace těsnění pro zajištění voděodolnosti, bude Mobilní zařízení preventivně chráněno proti polití a prachu. Tato ochrana není trvalá a Objednatel proto bere na vědomí, že Mobilní zařízení ztrácí s tím související funkce. Objednatel zároveň prohlašuje, že byl na tuto skutečnost před uzavřením Smlouvy Zhotovitelem upozorněn.
    13. Objednatel bere na vědomí, že při provádění Díla spočívajícího v opravě Wi-Fi přijímače může dojít k poškození jiné součástky a provádění Díla nemusí být úspěšné. V takovém případě je možné, že nebudou funkční také další funkce Mobilního zařízení. Objednatel prohlašuje, že na tuto skutečnost byl Zhotovitelem výslovně upozorněn. Zhotovitel za takto vzniklou škodu nenese odpovědnost.
    14. Objednatel u provedení Díla spočívající ve výměně baterie bere na vědomí, že u novějších typů Mobilních zařízení nemusí funkce „Kondice baterie“ fungovat. Objednatel dále prohlašuje, že byl na tuto skutečnost upozorněn. Více informací také zde. Objednatel zároveň prohlašuje, že byl na tuto skutečnost před uzavřením Smlouvy Zhotovitelem upozorněn.
    15. Objednatel je povinen před uzavřením Smlouvy předat Zhotoviteli kód či jiný zabezpečovací prvek k odemčení Mobilního zařízení, deaktivovat ochranu nebo uvést Mobilní zařízení do továrního nastavení. Zjistí-li Zhotovitel v průběhu provádění Díla, že není splněna podmínka dle předchozí věty, je Zhotovitel povinen kontaktovat Objednatele a vyzvat ho k provedení potřebných úkonů. Neodstraní-li Objednatel výše uvedené nedostatky ani v přiměřené lhůtě 7 dnů, je Zhotovitel oprávněn provedení Díla odmítnout. Tím není dotčeno právo Zhotovitele na úhradu poměrné Ceny Díla.
    16. Objednatel bere na vědomí, že po provedení Díla není možné vrátit Mobilní zařízení do původního stavu.
    17. Nepřevezme-li si Objednatel Dílo po vyzvání do 30 dnů, bude Objednateli účtováno skladné ve výši 25 Kč za každý započatý den a následně bude opakovaně vyzván. To se týká osobního převzetí i převzetí skrze přepravní službu. V opakované výzvě bude Objednatel vyrozuměn o zamýšleném prodeji a zároveň bude stanovena náhradní lhůta 60 dnů k vyzvednutí v souladu s § 2609 Občanského zákoníku.
    18. Nevyzvedne-li si Objednatel Dílo ani v náhradní lhůtě 60 dnů, bude Zhotovitel oprávněn Dílo zpeněžit. Dojde-li ke zpeněžení nevyzvednutého Díla a výtěžek bude vyšší než náklady spojené s uskladněním a uskutečnění zpeněžením, je Zhotovitel povinen vyplatit zbylý výtěžek Objednateli. Zhotovitel zašle Objednateli na vyžádání konečné vyúčtování za uskutečněné zpeněžení. Stejná práva má Zhotovitel bez vyrozumění Objednatele i tehdy, pokud je Objednatel nesnadno dosažitelný nebo nehlásí-li se.

 

  1. PRÁVO Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    1. Neobsahují-li tyto Obchodní podmínky odlišnou úpravu, Objednateli při provádění oprav náleží práva z vadného plnění v rozsahu stanoveném příslušnými právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem.
    2. Skutečnosti, na které byl Objednatel předem upozorněn nezakládají žádná práva z vadného plnění.
    3. Objednatel je povinen oznámit Zhotoviteli vadu Díla bez zbytečného odkladu poté, kdy ji zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl.
    4. Zhotovitel nenese odpovědnost za jiné vady, než které souvisejí s provedením Díla.
    5. Právům Objednatele z vadného plnění nebude vyhověno, pokud Mobilní zařízení ponese znatelné známky po oxidaci kapalinou či mechanického poškození nebo ponese známky zásahu jiného neautorizovaného servisu.
    6. Objednatel bere na vědomí, že technická povaha Díla neumožňuje okamžité posouzení odpovědnosti Zhotovitele za vady. Zhotovitel je však povinen posoudit vadu Díla a rozhodnout o ní nejpozději do 30 dnů od uplatnění.
    7. Zhotovitel nenese odpovědnost za vady vzniklé používání Mobilního zařízení v nesouladu s návodem výrobce.
    8. V případě vyřízení vad Díla opravou Mobilního zařízení platí přiměřeně ustanovení těchto Obchodních podmínek, včetně všech rizik.

 

  1. CENA DÍLA
    1. Cena Díla bude stanovena orientačně na základě předpokládaného rozsahu práce, použitého materiálu a náhradních součástek nezbytných k provedení Díla (dále jen „Cena“). Cena Díla je Zhotovitelem sdělena Objednateli před uzavřením Smlouvy.
    2. Zhotovitel si vyhrazuje právo na navýšení Ceny, pokud během provádění Díla zjistí potřebu rozsáhlejších prací, použití dalších součástek nebo jiných nezbytných nákladů.
    3. Pokud skutečná cena překročí Objednatelem odsouhlasenou Cenu o více než 20 %, je Zhotovitel povinen před pokračováním v Díle vyžádat si od Objednatele souhlas s navýšenou Cenou. Neudělí-li Objednatel souhlas s navýšenou Cenou, provede Zhotovitel s ohledem na stav zařízení veškeré rozumné a vhodné kroky za účelem uvedení Mobilního zařízení do stavu, v němž může být předáno Objednateli, jejichž náklady pokrývá původně odsouhlasená Cena a po jejich provedení Mobilní zařízení vrátí Objednateli. Postupem dle předchozí věty není dotčen nárok Zhotovitele na zaplacení původní odsouhlasené Ceny Díla.
    4. Odmítne-li Objednatel provedení Díla poté, co Zhotovitel již provedl část Díla, nebo pokud není možné Dílo provést či dokončit (závadu nelze odstranit), je již provedená část Díla zpoplatněna podle rozsahu a  aktuálně platného ceníku zde.
    5. Pokud Objednatel s navýšením ceny souhlasí, bude Dílo dokončeno za nově stanovenou cenu. Souhlas může být udělen písemně, elektronicky nebo jiným prokazatelným způsobem.
    6. Odmítne-li Objednatel zaplatit Cenu Díla, je Zhotovitel oprávněn využít zadržovací právo a zařízení Objednateli až do zaplacení celé Ceny Díla nevydat.

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Tyto obchodní podmínky platí v rozsahu a znění, které jsou uvedeny na internetových stránkách E-shopu nebo na vyžádání v tištěné verzi v provozovně. Zhotovitel je oprávněn obchodní podmínky podle svého volného uvážení změnit, nahradit novými, či zrušit. Závazek založený Smlouvou se však až do svého zániku řídí obchodními podmínkami účinnými ke dni uzavření Smlouvy.
    2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení obchodních podmínek.
    3. Smlouva včetně obchodních podmínek uzavřená prostřednictvím webového rozhraní E-shopu je archivována Zhotovitelem v elektronické podobě a není přístupná.
    4. Kontaktní údaje Zhotovitele: MobileGearTrade s.r.o., IČO: 19642555, DIČ: CZ19642555, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, adresa elektronické pošty info@mobilegear.cz, telefon +420 548 998 907, účet vedený u Komerční banka, a.s.: 123-2167270247/0100.
    5. Tyto Obchodní podmínky servisu se vztahují výlučně na poskytování servisních služeb. V otázkách zde neupravených se použijí Všeobecné obchodní podmínky. (viz výše)
    6. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 15. 9. 2025.

 

 

 

 

mobilegear.cz Reviews with ekomi.cz